מסיבת פופ ים תיכוני עכשווי סוחף ומקפיץ עם להקת אוברטון

מסיבת פופ ים תיכונית לרחבת הריקודים עם להקת אוברטון

אם אתם מחפשים מסיבת ריקודים מקפיצה, חפלה מזרח תיכונית שמרימה את הידים באוויר ומנענת את הישבן ברחבת הריקודים? מופע מקפיץ שסוחף ומדביק את כולם לרחבת הריקודים, מופע של להקה ברחבת הריקודים שהאורחים והמוזמנים שלכם לא ישכחו? הגעתם למקום הנכון, כי כמעט ואין ארוע או מסיבה כיום בישראל, בלי הטאץ' של הפופ ים תיכוני הישראלי, אז בואו נרים זאת מעלה ונפתיע את המוזמנים עם להקה, להקת אירועים הטובה בתחומה.

להקת אוברטון, היא להקת אירועים בעלת ותק וניסיון של מאות רבות של אירועים פרטיים ומסיבות חברה וארגונים, המתמחה ויודעת לספק עבורכם אירוע מיוחד המשלב בתוכו מופע רחבת ריקודים מרקיד כקונספט של פופ ים תיכוני בפני עצמו, או כחלק מרפרטואר נרחב המשתלב במסיבה עם שלל להיטי פופ-ים תיכוניים מפלפלים, מקפיצים ומזרימים את כולם לרחבת הריקודים בלי הבדל גילאים, מהצעירים ברוחם ועד המבוגרים ברוחם.

עם המופע הפופ ים תיכוני של להקת אוברטון – יש לכם תעודת אחריות על ארוע בלתי נשכח, כולם רוקדים! 

במופע הלהקה לרחבת הריקודים ניתן למצוא – להיטי ים תיכוני מזרחי נוסטלגי שאהובים על כולם ולהיטי פופ ים תיכוני עכשוויים של הזמרים והשירים החמים ביותר בז'אנר שיגרמו לכולם לקום מהכיסאות ול"קרוע" את הרחבה, והכל תחת הקסם, האנרגיה והניסיון הבימתי שלנו לקרוא ולהרגיש את ה"דופק המוזיקלי" של הקהל ברחבה.

הלהיטים הגדולים של התקופה בפופ הים תיכוני הגלגל"צי, לצד הקלאיסיקות הגדולות המבוצעות בלייב עם להקה פלפלית ש"שורפת" באנרגיה את הבמה ועם זמרים וזמרות שהנם כוכבי במה כאריזמטיים שייסחפו את כולם. 

כל הלהיטים הגדולים והמקפיצים שיגרמו לכולם לפזז ולרקוד ברחבה הלהיטים של: משה פרץ, דודו אהרון, עומר אדם, אייל גולן, בן אל וסטטיק, אתניקס, ליאור נרקיד, מרגול, אגם בוחבוט.. ועוד רבים.. כשהרפרטואר מתעדכן ומתכתב כל העת על להיטי המצעדים העכשווים.

להקת האירועים אוברטון- יודעת לקחת את הלהיטים הגדולים הים תיכוניים ולתת להם הפקה בימתית בעיבוד רקיד ומקפיץ שתעיף את הארוע ואת הרחבת ריקודים לשיאים חדשים, במופע שאף אחד לא ירגיש את הזמן שעובר על האירוע.

הלהקה מונה מוזיקאים ונגנים בכירים בתחום שיודעים לשמור על אותנתיות הז'אנר, ומעל הכל, זמר הים תיכוני של הלהקה, וזמרת שיודעים גם להרים גם את קיסריה אם צריך, במופע סוחף ומקפיץ שכולו על טהרת המוזיקה המזרחית הים תיכונית המקפיצה.

עם להקת האירועים אוברטון האירוע כמופע פופ ים תיכוני- האירוע שלכם יהפוך לחוויה קסומה ויחודית, בעלת טאץ' מזרחי משמח במיוחד כך שהאורחים שלכם פשוט לא ישכחו אותו ולא ירדו מהרחבה עד השעות הקטנות של הלילה.

עם האנרגיות והניסיון שלנו, מובטח לכם אירוע מושקע וסוחף שיודע להתאים את עצמו באופן פרטני לכל אירוע החל מחתונות, מסיבות בת/בר מצווה וכלה במסיבות פרטיות ואירועי חברות וארגונים. 

במהלך ההופעה על הבמה אנו יודעים להרגיש את הקהל, לשמוח איתו, להלהיב ולהרקיד כך שאף אחד לא נשאר אדיש.

להקת אוברטון מופיעים באהבה גדולה למקצוע, למוסיקה ולאנשים. כך שכל מה שנותר לכם הוא  לבחור את המסגרת המוזיקלית ולספר לנו מי הקהל שלכם ורק לבוא לשמוח, לרקוד וליהנות…. וכפיים.

מוזמנים לצפות: 

 

קידום באינטרנט קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support