מסיבות קיבוציות וישוביות עם להקת אוברטון

להקת אוברטון- מופע מסיבה לקיבוצים, ישובים, רשויות ופסטיבלים

"הערב האדמה רעדה בקיבוץ, ולא בגלל אסון טבע"….,  "אצלנו במסיבה כולם רקדו- היית לנו מסיבה שאפילו זקני הקיבוץ לא זוכרים כדוגמתה!"

רוצים להגיד את זה על המסיבה שלכם? רוצים מסיבת קיבוץ/ישוב בלתי נשכחת? מחפשים תוכן למסיבת פתיחת הקיץ? פורים, עצמאות או שבועות?

חוגגים עם להקת אוברטון מסיבות פתיחת קיץ/ סוף קיץ, פתיחת שנה/ סוף שנה, סילבסטר, פורים, ראש השנה, חגים ועוד.. יש הרבה סיבות למסיבה, צריך רק לדעת את מי להביא להופעה, והשאלה, איך המסיבה תיראה ותישמע?

להקת אוברטון מתמחה במסיבות והפקות לקהל קיבוצי, קהל ישובים ופסטיבלים. צברנו ניסיון רב של מאות מופעים ייחודים בקיבוצים שונים ברחבי הארץ, מדן ועד אילת, מופעים בחגי ישראל וחגי המשק.

להקת אוברטון היא להקה מועדפת ומבוקשת כיום על ידי קיבוצים, מושבים ופסטיבלים, ואנו נחשבים למילה החמה בתחום.

אנו יודעים לתת בהצלחה פתרון מוזיקלי מלא, במופעים והפקות תפורות על פי מידה לכל קהל תושבי הקיבוץ או יישוב, מופעים המשלבים מספר רב של סגנונות מוזיקליים, גם לצעירים וגם למבוגרים ברוחם, מסיבה משולבת בפתרון מוזיקלי מקיף לכולם, בכל ההפקה.

זוהי מסיבה מנצחת עם שלל שירים בביצועים מותאמים למסיבת ריקודים או מופע לכל המשפחה ודיג'י עם תקליטייה עשירה להמשך המסיבה אל תוך הלילה. בהופעותינו, הלהקה מתמחה בשילוב סגנונות והתאמת השירים לפי טעם הקהל.  

באירועים ובמסיבות קיבוציות ויישובים שאנו אחראים על ההפקה וההופעה.., כולם רוקדים.

להקת אוברטון היא הפתרון המושלם למסיבות קיבוץ או מושב וכן לפסטיבלים ומפעי חוצות פתוחים ובעלי קונספט מוסיקלי מיוחד.

אחד מיתרונותינו בלהקת אוברטון, הוא שאין רשימת שירים קבועה שלעיתים מקבעת את המוסיקה במופע, ולא מתחשבת בהעדפות וזרימת הקהל, לכן ללהקת אוברטון רפרטואר ענק ועשיר של מעלה מ- 550 שירים בלייב, להיטים עכשוויים והחמים ביותר ביחד עם להיטי העל מכל הזמנים, הן בלועזית והן במוזיקה ישראלית, ומי שמכתיב את סגנון המוסיקה בכל אירוע ומסיבה, הוא רק הקהל הרוקד וה"דופק המוזיקלי" הזרימה של המסיבה. כמובן שהכל בהתאם למסגרת המוזיקלית וקונספט המסיבה שביקשתם שנייצר עבורכם, נדע להמשיך על הקו המוזיקלי בכדי להביא את המסיבה לערב בלתי נשכח.

אנחנו אוהבים לשיר, אוהבים לנגן, אוהבים להופיע ויותר מהכל אוהבים לראות את כל הקהל על הרגליים רוקד ונהנה מהמסיבה.

אוברטון הינה להקת האירועים המובילה בישראל, עם נגנים וזמרים מובילים ומוכשרים, עם אנרגיה בימתית כובשת ופורצת, כולם בעלי תעודות ממוסדות מוסיקה מוכרים בארץ ובעלי ניסיון עשיר של שנים בתחום המוסיקה ובפרט בתחום האירועים.

בנוסף ללהקה בכל הפקה אנו משלבים  באירוע דיג'יי מבית אוברטון מיוזיק אשר יתכתב עם קו הלהקה לאחר המופע והמסיבה המרכזית וימשיך את המסיבה לתוך הלילה ועד אחרון המבלים.

לאורך השנים, קיימנו לשלל קיבוצים וישובים את מסיבת החלומות שלהם. מסיבות עם הלהקה בהופעה, שלא העזו עוד לחלום לפני, אולי רק בדמיונם, עד שפגשו אותנו.

עם להקת אוברטון, קיבלו מסיבה ייחודית, קסומה ובלתי נשכחת, והכל בזכות הכישרון שלנו, הניסיון הרב ושימת דגש על כל פרט ופרט, שייתכן שחבויים מעינכם, אך גלויים לנו.

הצלחנו למצוא את התמהיל המנצח שמצליח לחבר למסיבה קיבוצית-ישובית מנצחת.

החל ממסיבות עבריות לכל המשפחה, מסיבה עברית טהורה מתוצרת הארץ שמבוססת על טהרת המוזיקה ישראלית עם מיטב הלהיטים שכולנו אוהבים. מאז ועד היום, מקלאסיקות מרקידות ועד פופ ים־תיכוני עדכני מפלפל, מרוקנרול ישראלי סוחף ועד פופ דאנס מקפיץ. פשוט מסיבה עברית בלתי־נשכחת מתוצרת הארץ שמחברת את כולם לריקודים.

ובמופעי מסיבה עם להיטים לועזיים של דאנסים חמים, קלאסיקות סוחפות, פופ ורוקנרול חם וסוחף ולהיטים מכל הזמנים – לועזי ובשילוב רפרטואר ישראלי מקפיץ ושמח  כמסיבה מנצחת של מש-אפ של הטוב מהכול. כמו כן, בשילוב דיג'י עם תקליטייה עשירה לאחר מופע הלהקה כפתרון מוזיקלי מלא לכל ההפקה, ועם הגברה ותאורה מהמילה האחרונה בעולם הסאונד והתאורה.

מופעים מיוחדים והפקות מסיבה מיוחדות לחגי ישראל- ראש השנה, סוכות, פורים, יום העצמאות שבועות, ועד למסיבות סוף שנה ומסיבות פתיחת הקיץ וט"ו באב.

מבין המופעים האחרונים בשנים האחרונות :

קיבוץ עמיר- יום העצמאות, קיבוץ נען- מסיבת קיץ, קיבוץ משמר העמק- מסיבת פורים, יישוב  קדרון- מסיבת קיץ, ישוב גילון- מסיבת קיץ, ישוב יעד- מסיבת קיץ, קיבוץ עברון- מסיבת ראש השנה, ישוב כוכב מיכאל- מסיבת סילבסטר, קיבוץ ברעם- מסיבת קיץ, קיבוץ עין חרוד- מסיבת סוכות, קיבוץ יראון- מסיבת סוכות, ישוב בצרון- מסיבת קיץ,  קיבוץ בית העמק- פורים, קיבוץ רמת רחל- פורים, קיסריה- מופע קיץ, מסד- מסיבת סילבסטר, עצמון- מסיבת סילבסטר, קיבוץ גזר- פורים וסילבסטר, קיבוץ סאסא- מסיבת שבועות, קיבוץ דן- מסיבת שבועות, קיבוץ גליל ים- מסיבת שבועות, קיבוץ נווה אור- מסיבת סוכות, קיבוץ עין השלושה- מסיבת סילבסטר, קיבוץ יראון- מסיבת סוכות, קיבוץ אלוני הבשן – מסיבת ט"ו באב, בת חפר- מסיבת קיץ, קיבוץ הזורע- מסיבת קיץ, קיבוץ ראש הנקרה- מסיבת מופע בריכה בקיץ , קיבוץ גבת- מסיבת ראש השנה ועוד רבים וטובים.

מוזמנים לצפות בעמוד הוידאו באתרנו אודות מופעי הלהקה השונים 

https://overtonemusic.co.il/%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95/

 

 

!OVERTONE- ALL YOU NEED IS LIVE 

להקת אוברטון- מרימים לכם מסיבה 

 

קידום באינטרנט קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support